poniedziałek, 12 grudnia 2011

Ziiiiimno!

Nie lubię jesieni. Oj, bardzo nie lubię. Jest zimno, szaro-buro a jak do tego dojdzie wiatr i deszcz, to ja już po prostu się poddaję. Jestem domatorką i zimne pory roku to u mnie okres nadmiernej aktywności domatorskiej ;) Zapalam świece, wyciągam koce, robię herbatę czekoladę lub gorące kakao. Ostatnio do tego wszystkiego dochodzi jeszcze podręcznik, co jest przyczyną mojej małej aktywności na blogu. Dzisiejszy, praktycznie caly dzień spędziłam na już ostatnich świątecznych zakupach. Jestem wyczerpana, także zaraz zabieram się za resztę nauki, a potem będę się wygrzewać :) A w tym wszystkim pomoże mi moja ukochana herbatka:
Saga z dziką różą, pigwą i truskawką.

A wy jak spędzacie zimne wieczory?

1 komentarz:

  1. Ja również uwielbiam pić herbatę o tej porze roku. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń