piątek, 15 lipca 2011

Lakiery Golden Rose Paris + kolczyki

Lakierów Golden Rose Paris mam 5 sztuk. Czemu aż tyle?
Kosztują około 5,50 zł, mają 11ml. Pędzelek ma idealną długość, jest osadzony w wygodnej, złotej rączce.


(różowy osobno, ponieważ podczas zdjęć, gdzieś mi się zawieruszył ;))
Maluje się nimi bardzo wygodnie. Mają trochę lejną konsystencję, lecz nie przeszkadza to w użytkowaniu. Lakiery troszkę smużą, lecz zależy to od koloru. Według mnie winowajcami są 223 i 228 ;) Poniżej prezentacja lakierów na paznokciach: (od razu mówię, że to nie moje paznokcie, moje akurat przechodzą kurację z serum z Lovely ;))
 numer 103
 numer 110
 numer 228, ma małe drobinki
numer 223, ma małe drobinki
(do różowego zabrakło mi modeli ;))
A teraz najważniejsze- trwałość! Ten dziad potrafi się utrzymać około 4 dni! W porównaniu do moich innych lakierów, na tym tle wypada mistrzowsko!

Podsumowując: Jest to lakier godny swojej uwagi. Czuję, że to jeszcze nie koniec kompletowania lakierów Golden Rose Paris ;)

Przy okazji, kupiłam sobie wczoraj kolczyki i nie mam pomysłu do jakiego koloru mogę je założyć. Może brąz? Kochani, pomóżcie mi!

PS Jest was już 10! Dziękuję!

2 komentarze:

  1. Lovely colors, and earrings are pretty!
    We are launching the FABB Network soon and would love to have you there! Membership is by invitation, so please join our FB page so we can send you the invitation. Talk to you soon! the FABB

    OdpowiedzUsuń