poniedziałek, 11 lipca 2011

Paleta Sleek- Storm

Wynagradzając wam brak porządnych notek dziś przychodzę do Was z recenzją paletki Sleek - Storm. Skusiłam się na nią, ponieważ jest to produkt osławiony na you tube i na różnych forach internetowych. Poza tym, szukałam takiej paletki, która będzie idealna do dziennych, neutralnych makijaży, jak i wieczorowych.



Paleta kosztuje około 30 złotych. Nie jest dostępna w Polsce, kupić można ją poprzez strony internetowe.
Zawiera 12 mocno napigmentowanych cieni,  w kolorach bardzo dobrze do siebie dopasowanych, co ułatwia nam stworzenie wielu różnych makijaży. Dodatkowym atutem jest jeszcze duże lusterko. Do paletki zawsze dodawana jest podwójna pacynka, lecz ja ją oddałam, ponieważ nie lubię się nimi posługiwać.

Poniżej dokładniej pokazane kolory:











 Cienie z bazą spokojnie wytrzymują cały dzień. Tak jak już mówiłam są bardzo napigmentowane, szczególnie czarny. Kolor granatowy, jednak się osypuje i trudno się go rozciera. resztą operuje się doskonale, nie osypują się, nie rolują, dobrze się rozcierają.

Podsumowując paletki Sleeka są świetne. Cena nie jest duża, jak na taką jakość, napewno są warte zakupu. Za jakiś czas pewnie skuszę się na jeszcze jedną i jeszcze jedną i jeszcze i jeszcze... ;)

3 komentarze:

  1. Kurcze! Jak te Sleeki mi się snią po nocach! :(
    Może jakiś makijaż?!

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie może jakiś makijaz masz w zanadrzu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to mnie dziewczyny zastrzeliłyscie.. ;)

    OdpowiedzUsuń