sobota, 26 listopada 2011

TAG: Subiektywny Ranking Przystojniaków

Za otagowanie dziękuję bardzo Paulinie!

Zasady:
 1.Napisz od kogo otrzymałaś taga.
2.Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3.Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.
 
Niestety, ja jako osoba bardzo wybredna wybrałam sobie tylko czterech, ale za to jakich! :) 
 
 
4. Adam Levine
Wokalista Maroon 5, bosko śpiewa i tak samo bosko wygląda ;)

3.Bradley Cooper
Kac Vegas, Walentynki w każdym filmie tak samo mnie oczarowuje :)

2. Channing Tatum
Pierwszy raz widziałam go w Step Up i dzięki tej roli dołączyłam do dużego grona wiernych fanek  :)



oraz absolutny numer jeden....


1. John Morrisson
Profesjonalny wrestler w firmie WWE. Na jego temat mogłabym pisać dłuuugo. ''The Shaman of Sexy'' imponował mi na każdym kroku lub.. skoku! Jego akcja kończąca tzw. Starship Pain powala na kolana.
Niech tylko przyjedzie do Polski, nic z niego nie zostanie ;)


Taguję:
Ewwę
Mitsukki
SeraPhase
Rockisnext
Pilar
Sosmooth


3 komentarze: