sobota, 14 maja 2011

Essence: colour &go

Hej! Dzisiaj taki post na szybko, będzie to krótka recenzja lakieru essence colour&go.

Lakier ma 5ml i kosztuje 5,49 (przynajmniej u mnie w punkcie essence :)) To jest akurat kolor 51 Mellow Yellow.
 Lakier ma dobrą konsystencję, nie leje się, ani nie jest za gęsty. Pierwsza warstwa smuży, lecz gdy nałożymy drugą warstwę to kolor jest intensywny i nie trzeba nakładać więcej. NIe powiem wam niestety narazie jak z trwałością, bo dopiero dziś pierwszy raz go użyłam :) Pędzelek jest według mnie idealny, nie za długi, nie za krótki, w dodatku płaski, osadzony w wygodnej rączce. Tutaj widok od góry:
I od boku:

W rzeczywistości jest taki bardziej hm... pastelowy. Kolor niby żywy, lecz stonowany. Myślę, że będę jeszcze do tej serii wracać, bo mają teraz bardzo ładne pastelowe kolory, na które mam chrapkę ;) Tutaj efekt na paznokciach:
Jak widać paznokieć na palcu serdecznym jest krótszy niż pozostałe, wybaczcie, nie miałam czasu skrócić reszty ;)
 No, to chyba na tyle do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz