wtorek, 24 maja 2011

Brokat

Ostatnio będąc w sklepie typu ''wszystko za 4 zł'' dopatrzyłam się słoiczków z brokatem. Pomyślałam: a co tam, kupię se dla eksperymentu! No i tylko jeden problem: mianowicie jak przyczepić ten brokat do oka? No i znalazłam sposób. Niżej instrukcja nakładania brokatu na powiekę:
Krok 1. Baza
By brokat się trzymał, trzeba coś pod spód, prawda? Do tego można użyć starego, niepotrzebnego błyszczyka. Najlepiej w kolorze neutralnym. Ów błyszczyk nakładamy w miejsce, na którym chcemy mieć brokat.
Krok 2. Nakładanie
Powieka przygotowana, wszystko OK. Wybieramy brokat, i pędzelkiem nakładamy go na powiekę. Nie za grubo, bo będzie się osypywało. Wystarczy tak, by nie było widać powieki. (no chyba że chcecie taki delikatny efekt :))
Krok 3. Poprawki
Nakładając brokat, zwykle osypuje się on z pędzla na rzęsy, lub skórę wokół oczu. Dlatego chusteczką lub wacikiem, usuwamy niepotrzebny brokat z okolic wokół oczu.


No i Voilà! Brokatowe oczko gotowe. takim sposobem, używając pędzelka do eyelinera, możecie sobie zrobić również brokatową kreskę! Możecie również pomiksować różne kolory, zrobić tęczę, cokolwiek. Oto jak prezentuje się gotowiec:

Mam nadzieję, że informacje się przydadzą :)

PS Bardzo się cieszę, ponieważ mam już jednego obserwatora! dziękuję! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz