środa, 18 maja 2011

Nagrody :)

Niedawno nareszcie przyszły do mnie kosmetyki od 'No to pięknie'! Jeszcze raz dziękuję :*

Na razie zdążyłam tylko troszkę je wypróbować. Pierwsze wrażenia? Rewelacja! Cień sypki ma piękny kolor, tak się mieni na taki niezidentyfikowany kolor i ma wygodny aplikator. Lakier ma ładny kolor, bez żadnych dodatków- o to mi chodziło! Trzy wypiekane cienie również są boskie, najjaśniejszy zielona tak ładnie mieni się na złoto... Bazy jeszcze nie wybrałam, a tusz-rewelacja! Dzisiaj użyłam i jest boski! Tylko właśnie nie wiem co się stało, czy to mój błąd, czy coś się zatraciło, taki urok tego tuszu lub po prostu trafiła mi się felerna sztuka, lecz dzisiaj rano szczoteczka nabierała o wiele za dużo tuszu. Tak jakby ta hm... powłoczka (?), która usuwa nadmiar tuszu ze szczoteczki odpadła :/ Eee tam, powyciera się i działa :) Niedługo pewnie pojawią się recenzje tychże kosmetyków. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz