sobota, 7 maja 2011

Haul!

Bardzo się cieszę, bo wreszcie dorwałam przyzwoitą szafę z essence w moim mieście! Kupowałam sobie w najlepsze, ale była radocha! ;) A oto co kupiłam:



1. krem tonujący ZIAJA numer 01
2. 2 konturówki do oczu ESSENCE metallic w kolorach 06 green day i 05 heavy metal
3. konturówka do  oczu ESSENCE longlasting eye pencil w kolorze 11 go wild
4. 2 błyszczyki ESSENCE stay with me w kolorach 01 me&my ice cream (ten jaśniejszy) i 03 candy bar
5. pędzelek do eyelinera ESSENCE
6. lakier do paznokci ESSENCE colour&go w kolorze Mellow Yellow
Z zakupów jestem bardzo, BARDZO zadowolana, bo szukałam tych rzeczy juz od dawna. Do kupienia został mi jeszcze pędzelek do smokey (tam go nie było :() oraz trio korektorów. Oczywiście z Essence ;)
Teraz zaczynamy testowanie, niedł€go pojawią się recenzje :) DO zobaczenia!

PS pochwalę się jeszcze że właśnie otrzymałam z wymianki moją pierwszą paletkę Inglot i cieszę się jak głupi do sera ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz