poniedziałek, 8 sierpnia 2011

TAG: The Make Up Blogger Award



Zasady:
Napisz kto przyznał ci nagrodę
Napisz 7 makijażowych faktów o sobie
Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom.
Zostałam otagowana przez: MsNobody, dziękuję :)

No to lecimy:

1. Nie lubię podkładów. Zraziłam się już na paru i używam teraz tylko krem tonujący i puder.

2.Uwielbiam malować swoje oczy, ogólnie szaleję za cieniami.

3.Mam bzika na punkcie organizacji kosmetyków. Obejrzałam chyba wszystkie filmiki z kolekcją kosmetyków jakie są na YT, a sama na taką śliczną toaletkę jak na razie pozwolić sobie nie mogę :(

4.O moich pędzlach aż żal opowiadać. Mam ich sześć sztuk, w czym jeden jest z rossmana i strasznie drapie, a żeby kupić nowe muszę czekać na zastrzyk gotówki :)

5.Często mam tak, że wykonam sobie makijaż, z którego jestem bardzo zadowolona, lecz zauważam miejsce, gdzie można coś trochę poprawić i wtedy wszystko psuję, rozmazuję, a do wyjścia mam 5 min. Taka ze mnie gapcia ;)

6.Kreski eye linerem maluję jakieś 15 min. (oczywiście wtedy, gdy mam dużo czasu i się staram) a np. gdy muszę się spieszyć wychodzą mi równiutkie.

7.Moim guru jest DulceCandy. Ona mnie we wszystko wprowadziła i jej makijaże często wykonuję. Potrzebuję inspiracji- lecę na jej kanał ;)


Nie nominuję nikogo, ponieważ prawie wszystkie bloggerki już ten tag zrobiły ;) Czujcie się tagowane, która chce, niech robi :)


PS dzisiaj doszła do mnie moja paletka Nude on Nude! Jestem cała w skowronkach, niedługo rzucę jakąś recenzję :)

1 komentarz: