piątek, 12 sierpnia 2011

Troszkę zdjęć z wakacji

Byłam nad morzem w Niemczech. Ogólne wrażenie-super!

 Martwe meduzy na plaży. Leżało ich tam pełno, a ja bałam się wejść do wody ;)


 A jak fajnie skrzeczały!

A poniżej zdjęcie zrobione w parku rozrywki Hansa Park. Byliśmy na pokazie lwów morskich. Tak wyglądała scena, a wyżej na hm.. telebimie(nie wiem jak to nazwać) widać publikę, w tym mnie ;)
Chwilę później na tym płótnie, został wyświetlony quiz dla publiki. Ale jaki świetny quiz!! Pojawiało się pytanie, a pod spodem trzy warianty odpowiedzi. Potem kamera wybierała jedną osobę z publiki i ona musiała pokazać która odpowiedź jest prawidłowa. Jak pierwszą osobę pokazało mnie ;) Spanikowałam, odpowiedziałam źle i rekin mnie zjadł ;) Sam pokaz był prześwietny! Lwy morskie rzucały się do wody, a publika w pierwszych rzędach mokra od stóp do głów :) Niektórzy przesiadali się wyżej, a wszystkie dzieci szły do pierwszych rzędów, chciały być mokre ;) Było świetnie, prześwietnie, a na pamiątkę przywiozłam sobie furę słodyczy:)




1 komentarz: