sobota, 10 września 2011

Nowe nabytki

Wczoraj dostałam paczkę od kuzynki, w której znalazłam dwie paletki Sleek. Bardzo Ci dziękuję :* Palety to Acid oraz Paraguaya.


Paraguaya na samym początku gdy sie pojawiła, to specjalnie mnie nie zachwyciła, lecz z czasem gdy widziałam jakie mikjaże można nią wykonać, zakochałam się w niej! Przeogromnie się cieszę, że trafiła w moje ręce!
 Acid zawsze mnie ciekawiło, jasne że na codzień nie chodziłabym w takich żarówiastych kolorach  (przynajmniej nie teraz), ale jak by sie połączyło z jakąś czarną, lub białą bazą pod cienie, to coś może z tego wyjść! Lecz powiem szczerze, powoli zaczynam ją kochać ;)
Zdjęcie nie oddaje w pełni kolorów. To trzeba zobaczyć, by uwierzyć jakie żarówiaste one są!


Baardzo się cieszę, że moja sleekowa kolekcja (wcześniej trudno to było nazwać kolekcją) powiększyła się o te dwa cudeńka!
Macie je? Jesteście zadowolone? A może chcecie dopiero kupić? Czekam na odpowiedzi :)

4 komentarze:

  1. Paraguaya wygląda cudownie, lubie takie pomaranczki:> A chaos to byłoby dla mnie spore wyzwanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ewwa ale ja nic o chaosie nie mówiłam... :D

    martuś oo tak. wspaniała jest :)

    OdpowiedzUsuń